Dostawa

Bogata oferta i wysoki standard obsługi klienta

Dobry Spaw dokłada starań, by wszystkie zakupione towary były maksymalnie szybko, sprawnie i bezpiecznie dostarczone pod Twój adres.


Dostępność produktu

Przy każdym produkcie podany jest przybliżony czas oczekiwania na jego wysłanie.

  • "Dostępny" - produkt jest u nas w magazynie. Oznacza to, że czas na jego wysłanie wynosi maksymalnie 24h. Istnieje oczywiście możliwość zaistnienia sytuacji, że danego produktu zabraknie na stanie w danym dniu ze względu na duże zainteresowanie w związku z np. szczególną ofertę cenową.

  • "Na zamówienie" - dla produktów oznaczonych tym statusem, dostępność ma wyłącznie charakter orientacyjny. Po otrzymaniu zamówienia potwierdzamy dostępność tych produktów u naszych dostawców, po czym poinformujemy Ciebie mailowo o czasie dostawy. Wiadomość o czasie dostawy możesz również sprawdzić w zakładce Twoje konto -> Historia i szczegóły zamówień -> Szczegóły zamówienia na dole znajdują się wiadomości dotyczące m.in. dostępności produktu, które wysyłamy do Ciebie po weryfikacji


Sposoby składania zamówień

1) Dzwoniąc pod numer telefonu obsługi klienta w godz. 8.00 - 16.00 w dni robocze od poniedziałku do piątku

Zadzwoń - tel. 768 400 600

2) Składanie zamówienia on-line

  1. Znajdź i wybierz interesujący Cię produkt przy pomocy wyszukiwarki znajdującej się w górnej części strony lub przeglądając kategorie produktów, filtrując i porównując produkty

  2. Dodaj wybrany produkt do koszyka

  3. Zobacz zawartość koszyka - przycisk w górnej części strony

  4. Zwiększ ilość lub usuń produkty z koszyka

  5. Jeżeli zapomniałeś o jakimś produkcie, wróć do interesującego Cię produktu i dodaj go do koszyka

  6. W celu realizacji zamówienia zarejestruj się w naszym sklepie lub dokonaj zakupów jako gość. Na stronie podsumowania zamówienia wprowadź dane do wysyłki towaru oraz do wystawienia faktury.

  7. Wybierz formę dostawy produktu

  8. Zaakceptuj regulamin sklepu

  9. Wybierz formę płatności

  10. Kliknij przycisk „Zamawiam i płacę”  albo „Zamawiam i płacę przy odbiorze”, w zależności od wyboru formy płatności lub „Zapytaj o wycenę”

Rejestrując się w naszym sklepie masz dodatkowe możliwości:

przeglądania historii oraz zarządzania swoimi zamówieniami; administrowania adresami dostaw oraz adresami do rozliczeń; modyfikacji informacji osobistych; zarządzania punktami lojalnościowymi oraz bonami rabatowymi.


Statusy zamówień

W naszym sklepie internetowym obowiązują następujące STATUSY ZAMÓWIENIA:

NOWE ZAMÓWIENIE

  • Klient złożył zamówienie w naszym sklepie internetowym.
  • Klient otrzymał na podany mail informację potwierdzającą dokonanie nowego zamówienia.
  • U nas - dział zamówień otrzymał informację i sprawdza możliwość zrealizowania zamówienia w jak najszybszym tempie.

POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA

  • Klient otrzymuje na podany adres mail informacje potwierdzającą dostępność zamówionego towaru.
  • Dokonuje się zawarcie umowy kupna sprzedaży.
  • U nas - dział zamówień zamawia / przygotowuje zamówiony towar do dostarczenia klientowi

WYSYŁKA ZAMÓWIENIA

  • Klient otrzymuje na podany adres mail informacje o wysyłce zamówionego towaru.
  • Podane jest w jaki sposób zostanie dostarczony towar.

ZAMÓWIENIE ZREALIZOWANE

  • Klient otrzymuje na podany adres mail podziękowania za dokonany zakup.
  • Całość zamówienia obie strony uznają za dokonany i zamknięty.

ZAMÓWIENIE ANULOWANE

  • Jeżeli klient dokona odwołania zamówienia, wówczas Klient otrzymuje na podany adres mail informację o dokonanym anulowaniu zamówienia w całości.
  • Jeżeli Klient dokonał już płatności za zamówienie, wówczas następuje zwrot kwoty zgodnie z obowiązującym regulaminem sklepu.

Jeżeli dokonałeś już zamówienia w naszym sklepie a chciałbym odwołać zamówienie:

1) Posiadający konto użytkownika w naszym sklepie:

Zaloguj się na swoje konto i odwołaj zamówienie, oraz skontaktuj się z pracownikiem obsługi klienta pisząc na adres zamowienia@dobryspaw.pl lub dzwoniąc na tel. 768 400 600.

2) Nie posiadający konta użytkownika w naszym sklepie:

Skontaktuj się z pracownikiem obsługi klienta pisząc na adres zamowienia@dobryspaw.pl lub dzwoniąc na tel. 768 400 600. 


Zmiana zamówienia

Jeżeli zdarzy się, że Klient dokonał zmiany w zamówieniu, wówczas na podany adres mail Klient otrzymuje informację o dokonanej zmianie zamówienia.

U nas - dział sprzedaży dokonuje zmiany zamówienia zgodnie z ustaleniami z Klientem. Dokładamy największych starań, aby zmiana zamówienia nie wpłynęła na wydłużenie realizacji zamówienia.

Jeżeli zdarzy się, że część zamówionego towaru jest osiągalna w terminie późniejszym lub nieosiągalna, wówczas kontaktujemy się z Klientem na podany nr telefonu lub na podany adres mail i wspólnie ustalamy co robimy z zamówieniem. Czy czekamy, czy anulujemy część zamówienia, czy anulujemy całość zamówienia.

Jeżeli dokonujemy anulowania części zamówienia, wówczas na podany adres mail wysyłamy informację potwierdzającą o dokonaniu zmiany w zamówieniu.

Jeżeli dokonałeś już zamówienia w naszym sklepie a chciałbyś dokonać zmiany skontaktuj się z pracownikiem obsługi klienta pisząc na adres sprzedaz@dobryspaw.pl lub dzwoniąc na tel. 768 400 600.


Formy płatności

W trakcie składania zamówienia masz możliwość wyboru następujących form płatności: 

  • Za pobraniem : zapłata gotówką kurierowi lub w kasie punktu odbioru osobistego. Dobryspaw.pl zastrzega sobie, w niektórych sytuacjach, prawo do dodatkowej weryfikacji telefonicznej tego typu zamówień.

  • Przelewem : po przyjęciu zamówienia do realizacji, otrzymasz w e-mailu dane naszego konta do przelewu. Paczka jest wysyłana jak tylko pieniądze wpłyną na nasze konto, a zamówienie zostanie skompletowane. Niestety nie możemy dokonać wysyłki na podstawie przesłanego potwierdzenia przelewu. Wpływy są sprawdzane kilkakrotnie w ciągu dnia.

  • Raty: Teraz możesz dokonać zakupu na raty nie wychodząc z domu.

  • Przelewem z odroczonym terminem płatności: po przyjęciu zamówienia do realizacji, otrzymasz potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji. Paczka jest wysyłana jak tylko zamówienie zostanie skompletowane i nie zalegacie z płatnościami za poprzednie transakcje. Opcja ta jest skierowana tylko dla firm.  

Uwaga! W kasie punktu odbioru osobistego przyjmujemy wyłącznie gotówkę.

Leasing


Kupony rabatowe

Realizując akcje promocyjne w naszym sklepie udostępniamy Klientom kupony rabatowe w postaci kodów promocyjnych.

Kupon może dotyczyć grupy produktów, kategorii lub całego asortymentu sklepu. Aby skorzystać z kodu należy wkleić go do dedykowanego pola w koszyku zakupowym. W momencie dodania kodu, pojawi się opis promocji wraz ze szczegółami dotyczącymi warunków przyznania rabatu. Jeśli w koszyku, po dodaniu kodu, będą również produkty nim objęte, zostanie odliczona odpowiednia wartość upustu. Można dalej dowolnie zmieniać zawartość koszyka - wartość upustu zostanie za każdym razem zaktualizowana. Można też w każdej chwili zrezygnować z użycia kodu poprzez usunięcie go z koszyka. Kupon może mieć określony termin ważności - jeśli zostanie przekroczony, przestaje być aktywny.

Uwaga ! Jeśli dodałeś kod i nie został naliczony rabat podany w opisie kuponu sprawdź czy zostały spełnione wszystkie warunki promocji:

  1. Czy w koszyku na pewno znajdują się produkty objęte promocją?

  2. Czu wartość produktów promocyjnych w koszyku jest zgodna z warunkami promocji?

  3. Czy nie został przekroczony termin ważności kuponu?

Pamiętaj, że przy modyfikacji zamówienia, które już trafiło do realizacji, naliczony uprzednio rabat zostaje ponownie przeliczony zgodnie z nową zawartością zamówienia. Kody rabatowe nie łączą się, w jednym zamówieniu można skorzystać tylko z jednego kuponu.

Jeśli chcesz, możesz kod przekazać innej osobie - pamiętaj jednak, że niektóre kody dotyczą jedynie jednego zakupu i przekazując go dalej, możesz stracić szansę na skorzystanie z promocji. Jeśli jednak nie ma informacji o tym w opisie kuponu, kod można wykorzystać wielokrotnie w trakcie jego ważności.

Jeśli chciałbyś otrzymać kupon rabatowy zapisz się koniecznie do naszego newslettera. Otrzymasz od nas drogą elektroniczną informacje o najciekawszych ofertach, promocjach i konkursach oraz specjalne kody rabatowe.


Zakupy na raty

Internetowe rozwiązanie umożliwiające klientowi dokonanie transakcji online, bez wychodzenia z domu i bez zbędnych formalności.

Przebieg transakcji za pośrednictwem systemu e-raty:
  1. Klient wybiera jako formę płatności e-raty i wypełnia kalkulator ratalny oraz wniosek.
  2. Wniosek trafia do analizy do banku, a Klient otrzymuje potwierdzenie złożenia wniosku.
  3. Po pozytywnej weryfikacji Klienta, bank wysyła umowę kredytową do akceptacji przez Klienta.
  4. Klient akceptuje umowę on-line.
  5. Ostateczna akceptacja jest informacją dla sklepu, że można wysyłać towar do Klienta.
  6. Umowa kredytowa zostaje sfinansowana przez bank.

Główne zalety:

  • elastyczne okresy kredytowania (3-36 miesięcy)
  • szybkość procesu (średni czas od złożenia wniosku do pozytywnej decyzji –  około 15 minut)
  • brak zbędnych formalności i wizyt kuriera
  • cała procedura odbywa się on-line.
Promocje Nowości Linkedin YouTube