"Dostępny" - produkt jest u nas w magazynie. Oznacza to, że czas na jego wysłanie wynosi maksymalnie 24h. Istnieje oczywiście możliwość zaistnienia sytuacji, że danego produktu zabraknie na stanie w danym dniu ze względu na duże zainteresowanie w związku z np. szczególną ofertę cenową.
"Na zamówienie" - dla produktów oznaczonych tym statusem, dostępność ma wyłącznie charakter orientacyjny. Po otrzymaniu zamówienia potwierdzamy dostępność tych produktów u naszych dostawców, po czym poinformujemy Ciebie mailowo o czasie dostawy. Wiadomość o czasie dostawy możesz również sprawdzić w zakładce Twoje konto -> Historia i szczegóły zamówień -> Szczegóły zamówienia na dole znajdują się wiadomości dotyczące m.in. dostępności produktu, które wysyłamy do Ciebie po weryfikacji
Znajdź i wybierz interesujący Cię produkt przy pomocy wyszukiwarki znajdującej się w górnej części strony lub przeglądając kategorie produktów, filtrując i porównując produkty
Dodaj wybrany produkt do koszyka
Zobacz zawartość koszyka - przycisk w górnej części strony
Zwiększ ilość lub usuń produkty z koszyka
Jeżeli zapomniałeś o jakimś produkcie, wróć do interesującego Cię produktu i dodaj go do koszyka
W celu realizacji zamówienia zarejestruj się w naszym sklepie lub dokonaj zakupów jako gość. Na stronie podsumowania zamówienia wprowadź dane do wysyłki towaru oraz do wystawienia faktury.
Wybierz formę dostawy produktu
Zaakceptuj regulamin sklepu
Wybierz formę płatności
Kliknij przycisk „Zamawiam i płacę” albo „Zamawiam i płacę przy odbiorze”, w zależności od wyboru formy płatności lub „Zapytaj o wycenę”
Rejestrując się w naszym sklepie masz dodatkowe możliwości:
przeglądania historii oraz zarządzania swoimi zamówieniami; administrowania adresami dostaw oraz adresami do rozliczeń; modyfikacji informacji osobistych; zarządzania punktami lojalnościowymi oraz bonami rabatowymi.
NOWE ZAMÓWIENIE
POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA
WYSYŁKA ZAMÓWIENIA
ZAMÓWIENIE ZREALIZOWANE
ZAMÓWIENIE ANULOWANE
Jeżeli dokonałeś już zamówienia w naszym sklepie a chciałbym odwołać zamówienie:
1) Posiadający konto użytkownika w naszym sklepie:
Zaloguj się na swoje konto i odwołaj zamówienie, oraz skontaktuj się z pracownikiem obsługi klienta pisząc na adres zamowienia@dobryspaw.pl lub dzwoniąc na tel. 768 400 600.
2) Nie posiadający konta użytkownika w naszym sklepie:
Skontaktuj się z pracownikiem obsługi klienta pisząc na adres zamowienia@dobryspaw.pl lub dzwoniąc na tel. 768 400 600.
U nas - dział sprzedaży dokonuje zmiany zamówienia zgodnie z ustaleniami z Klientem. Dokładamy największych starań, aby zmiana zamówienia nie wpłynęła na wydłużenie realizacji zamówienia.
Jeżeli zdarzy się, że część zamówionego towaru jest osiągalna w terminie późniejszym lub nieosiągalna, wówczas kontaktujemy się z Klientem na podany nr telefonu lub na podany adres mail i wspólnie ustalamy co robimy z zamówieniem. Czy czekamy, czy anulujemy część zamówienia, czy anulujemy całość zamówienia.
Jeżeli dokonujemy anulowania części zamówienia, wówczas na podany adres mail wysyłamy informację potwierdzającą o dokonaniu zmiany w zamówieniu.
Jeżeli dokonałeś już zamówienia w naszym sklepie a chciałbyś dokonać zmiany skontaktuj się z pracownikiem obsługi klienta pisząc na adres sprzedaz@dobryspaw.pl lub dzwoniąc na tel. 768 400 600.
Za pobraniem : zapłata gotówką kurierowi lub w kasie punktu odbioru osobistego. Dobryspaw.pl zastrzega sobie, w niektórych sytuacjach, prawo do dodatkowej weryfikacji telefonicznej tego typu zamówień.
Przelewem : po przyjęciu zamówienia do realizacji, otrzymasz w e-mailu dane naszego konta do przelewu. Paczka jest wysyłana jak tylko pieniądze wpłyną na nasze konto, a zamówienie zostanie skompletowane. Niestety nie możemy dokonać wysyłki na podstawie przesłanego potwierdzenia przelewu. Wpływy są sprawdzane kilkakrotnie w ciągu dnia.
Raty: Teraz możesz dokonać zakupu na raty nie wychodząc z domu.
Przelewem z odroczonym terminem płatności: po przyjęciu zamówienia do realizacji, otrzymasz potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji. Paczka jest wysyłana jak tylko zamówienie zostanie skompletowane i nie zalegacie z płatnościami za poprzednie transakcje. Opcja ta jest skierowana tylko dla firm.
Kupon może dotyczyć grupy produktów, kategorii lub całego asortymentu sklepu. Aby skorzystać z kodu należy wkleić go do dedykowanego pola w koszyku zakupowym. W momencie dodania kodu, pojawi się opis promocji wraz ze szczegółami dotyczącymi warunków przyznania rabatu. Jeśli w koszyku, po dodaniu kodu, będą również produkty nim objęte, zostanie odliczona odpowiednia wartość upustu. Można dalej dowolnie zmieniać zawartość koszyka - wartość upustu zostanie za każdym razem zaktualizowana. Można też w każdej chwili zrezygnować z użycia kodu poprzez usunięcie go z koszyka. Kupon może mieć określony termin ważności - jeśli zostanie przekroczony, przestaje być aktywny.
Uwaga ! Jeśli dodałeś kod i nie został naliczony rabat podany w opisie kuponu sprawdź czy zostały spełnione wszystkie warunki promocji:
Czy w koszyku na pewno znajdują się produkty objęte promocją?
Czu wartość produktów promocyjnych w koszyku jest zgodna z warunkami promocji?
Czy nie został przekroczony termin ważności kuponu?
Pamiętaj, że przy modyfikacji zamówienia, które już trafiło do realizacji, naliczony uprzednio rabat zostaje ponownie przeliczony zgodnie z nową zawartością zamówienia. Kody rabatowe nie łączą się, w jednym zamówieniu można skorzystać tylko z jednego kuponu.
Jeśli chcesz, możesz kod przekazać innej osobie - pamiętaj jednak, że niektóre kody dotyczą jedynie jednego zakupu i przekazując go dalej, możesz stracić szansę na skorzystanie z promocji. Jeśli jednak nie ma informacji o tym w opisie kuponu, kod można wykorzystać wielokrotnie w trakcie jego ważności.
Jeśli chciałbyś otrzymać kupon rabatowy zapisz się koniecznie do naszego newslettera. Otrzymasz od nas drogą elektroniczną informacje o najciekawszych ofertach, promocjach i konkursach oraz specjalne kody rabatowe.
Główne zalety: