Aktualny koszt dostawy naliczany jest automatycznie po dodaniu produktów do koszyka. Aby sprawdzić koszt dostawy rozwiń listę zawartości koszyka lub przejdź na stronę podsumowania zakupów gdzie masz możliwość wyboru form dostawy.
Firma kurierska - paczka | Firma kurierska - paleta | |||
---|---|---|---|---|
Waga | do 30 kg | paleta 80x120cm do 1000 kg | ||
Koszt dostawy (brutto) | 20 zł | 225 zł |
Pobranie paczka | |||||
---|---|---|---|---|---|
Koszt usługi (brutto) | + 1,50 zł |
Ubezpieczenie wliczone jest cenie paczki do wartości 5000 zł brutto. Powyżej sugerowane jest dodatkowe ubezpieczenie zgodnie z cennikiem opłat transportowych.
Zakupy powyżej 1000 zł netto transport gratis!
Klient przy odbiorze przesyłki od kuriera ma prawo i obowiązek sprawdzić zawartość paczki.
Uwaga!!! Drogi Kliencie zwróć uwagę, że kurier chce od Ciebie podpisu przy odbiorze paczki, ALE jest tam klauzula " Potwierdzam odbiór paczki/paczek w stanie nienaruszonym".
Gdy paczka jest uszkodzona, najlepiej odmówić przyjęcia paczki, wówczas paczka wraca do SPRZEDAJĄCEGO i w tym przypadku dobryspaw.pl dochodzi praw wynikających z ubezpieczenia paczki. Jednocześnie wysyłamy drugą nową paczkę po wcześniejszych ustaleniach pomiędzy stronami.
Gdy paczka została odebrana i stwierdzono w domu uszkodzenie, wówczas najszybciej jak to możliwe uzyskać kontakt do kuriera, który wręczał Państwu osobiście paczkę. Numer można otrzymać od lokalnego oddziału firmy kurierskiej. Kurier musi przyjechać na miejsce ponownie i spisać protokół uszkodzenia.
Następnie należy skontaktować się ze SPRZEDAJĄCYM (może być następny dzień roboczy) i przekazać informację o uszkodzonym sprzęcie oraz posiadanym protokole uszkodzenia.
Czas przygotowania do wysyłki to czas, który upłynie od przyjęcia przez nas zamówienia do wysłania paczki ze sklepu.
UWAGA! Prosimy, aby po przesyłki zgłaszali się Państwo dopiero po otrzymaniu od nas maila z informacją, że zamówienie gotowe jest do odbioru.
Udając się do punktu odbioru proszę zabrać ważny dokument tożsamości (dowód osobisty, prawo jazdy, paszport) oraz dane identyfikujące zamówienie (nazwisko i imię Zamawiającego lub numer zamówienia). Przesyłkę z formą płatności za pobraniem wydamy osobie, która przy odbiorze poda dane identyfikujące zamówienie oraz ureguluje płatność w kasie punktu odbioru. Kasa przyjmuje jedynie gotówkę - nie ma możliwości zapłaty kartą płatniczą. Przesyłki z inną formą płatności wydamy jedynie Zamawiającemu lub osobom, które Zamawiający upoważnił do odbioru przy składaniu zamówienia po przedstawieniu przez nich ważnego dokumentu tożsamości. Przed odebraniem przesyłki mogą Państwo ją rozpakować w celu obejrzenia towaru.
Przesyłkę należy odebrać w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania maila z informacją o możliwości odebrania zamówionego towaru. Zgodnie z Warunkami sprzedaży - regulaminem zmówienia, które nie zostaną odebrane w wyznaczonym terminie zostają anulowane. Jeżeli zamówienie zostało wcześniej opłacone zwracamy wpłaconą kwotę.