Dostawa

Sprawna dostawa to dla nas priorytet

Dobry Spaw dokłada starań, by wszystkie zakupione towary były maksymalnie szybko, sprawnie i bezpiecznie dostarczone pod Twój adres.


Koszty i sposoby wysyłki

Zamówiony towar wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich. Podczas składania zamówienia masz możliwość wyboru formy dostawy, która uzależniona jest od wielkości oraz ciężaru zamówionego towaru.

Aktualny koszt dostawy naliczany jest automatycznie po dodaniu produktów do koszyka. Aby sprawdzić koszt dostawy rozwiń listę zawartości koszyka lub przejdź na stronę podsumowania zakupów gdzie masz możliwość wyboru form dostawy.

Cennik opłat transportowych ważny od 1 grudnia 2019r.

Firma kurierska - paczkaFirma kurierska - paleta
Waga do 30 kg paleta 80x120cm do 1000 kg
Koszt dostawy (brutto) 20 zł 225 zł

Cennik usług dodatkowych

Pobranie paczka
Koszt usługi (brutto) + 1,50 zł

Ubezpieczenie wliczone jest cenie paczki do wartości 5000 zł brutto. Powyżej sugerowane jest dodatkowe ubezpieczenie zgodnie z cennikiem opłat transportowych.

Zakupy powyżej 1000 zł netto transport gratis!


Przydatne informacje na temat odbierania paczki

Odbiór przesyłki od kuriera lub z paczkomatu to bardzo ważny moment w procesie zakupu. Niestety przesyłka może ulec uszkodzeniu podczas przesyłki do Klienta.

Klient przy odbiorze przesyłki od kuriera ma prawo i obowiązek sprawdzić zawartość paczki.

Uwaga!!! Drogi Kliencie zwróć uwagę, że kurier chce od Ciebie podpisu przy odbiorze paczki, ALE jest tam klauzula " Potwierdzam odbiór paczki/paczek w stanie nienaruszonym".

Gdy paczka jest uszkodzona, najlepiej odmówić przyjęcia paczki, wówczas paczka wraca do SPRZEDAJĄCEGO i w tym przypadku dobryspaw.pl dochodzi praw wynikających z ubezpieczenia paczki. Jednocześnie wysyłamy drugą nową paczkę po wcześniejszych ustaleniach pomiędzy stronami. 

Gdy paczka została odebrana i stwierdzono w domu uszkodzenie, wówczas najszybciej jak to możliwe uzyskać kontakt do kuriera, który wręczał Państwu osobiście paczkę. Numer można otrzymać od lokalnego oddziału firmy kurierskiej. Kurier musi przyjechać na miejsce ponownie i spisać protokół uszkodzenia.

Następnie należy skontaktować się ze SPRZEDAJĄCYM (może być następny dzień roboczy) i przekazać informację o uszkodzonym sprzęcie oraz posiadanym protokole uszkodzenia.



Czas realizacji zamówienia

Na czas, po którym przesyłka trafi do Twoich rąk, składa się czas potrzebny nam na jej przygotowanie do wysyłki i czas potrzebny kurierowi na jej dostarczenie.



Czas przygotowania do wysyłki to czas, który upłynie od przyjęcia przez nas zamówienia do wysłania paczki ze sklepu.

  • Zamówienia płatne przelewem elektronicznym zaczynamy realizować w chwili, gdy otrzymamy potwierdzenie o otrzymaniu płatności, czyli przeważnie na drugi dzień roboczy.
  • Zamówienia płatne za pobraniem przyjmujemy do realizacji natychmiast po przyjęciu zamówienia.
  • Towary w naszym sklepie różnią się od siebie pod względem czasu, jaki jest nam potrzebny by przygotować je do wysyłki, dlatego termin wysyłki całego zamówienia szacujemy na podstawie tego, jak długo może zająć nam przygotowanie produktu, na który trzeba czekać najdłużej.


  • Czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy.
  • Paczki na terenie kraju są dostarczane przez firmę kurierską zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych od dnia wysłania z naszego magazynu.
  • 
Zarówno czas realizacji zamówienia, jak i czas dostawy, podajemy, licząc tylko dni robocze.


Odbiór osobisty

Punkt odbioru osobistego mieści się w naszej hurtowni w Lubinie przy ul. Zwierzyckiego 29. Punkt czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00.

UWAGA! Prosimy, aby po przesyłki zgłaszali się Państwo dopiero po otrzymaniu od nas maila z informacją, że zamówienie gotowe jest do odbioru.

Udając się do punktu odbioru proszę zabrać ważny dokument tożsamości (dowód osobisty, prawo jazdy, paszport) oraz dane identyfikujące zamówienie (nazwisko i imię Zamawiającego lub numer zamówienia). Przesyłkę z formą płatności za pobraniem wydamy osobie, która przy odbiorze poda dane identyfikujące zamówienie oraz ureguluje płatność w kasie punktu odbioru. Kasa przyjmuje jedynie gotówkę - nie ma możliwości zapłaty kartą płatniczą. Przesyłki z inną formą płatności wydamy jedynie Zamawiającemu lub osobom, które Zamawiający upoważnił do odbioru przy składaniu zamówienia po przedstawieniu przez nich ważnego dokumentu tożsamości. Przed odebraniem przesyłki mogą Państwo ją rozpakować w celu obejrzenia towaru.

Przesyłkę należy odebrać w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania maila z informacją o możliwości odebrania zamówionego towaru. Zgodnie z Warunkami sprzedaży - regulaminem zmówienia, które nie zostaną odebrane w wyznaczonym terminie zostają anulowane. Jeżeli zamówienie zostało wcześniej opłacone zwracamy wpłaconą kwotę.

Promocje Nowości Linkedin YouTube